Sokken Update!

De eerste testresultaten zijn binnen. Kleine M. heeft 3 verschillende paren sokken van Bambino (Kruidvat) aangehad. En we hebben toch ook nog een keer de sokken van H&M geprobeerd. Eerlijk is eerlijk: kleine M. is gek op blote voetjes. Hij doet erg zijn best om zijn sokken zo snel mogelijk uit te krijgen. Want met je tenen kan je allemaal spannende dingen vastgrijpen. Dus waarschijnlijk bestaan er geen sokken die hij nooit uitkrijgt. Of ik moet ze vast tapen natuurlijk.

De Bambinosokken had ik eerder moeten proberen: hij heeft ze anderhalve dag aan gehad voor hij ze uitkreeg (En ja, ik trek ‘m inderdaad niet elke dag schone sokken aan). Dat is een persoonlijk record! Het geldt alleen voor de lange sokken. De korte sokken zijn binnen 10 minuten uit, net als zo’beetje alle sokken in de sokkenla van kleine M.

Wat betreft H&M. Tsja, binnen een paar minuten blote voeten. Ook al zijn het kniekousen. Met slofjes blijven ze wel zitten hoor. Dus ik heb ze niet gelijk weggedaan.

Volgende op mijn lijstje zijn sokken van Zeeman en van De Bijenkorf.

Sokken waarvan je altijd al hebt willen weten of ze blijven zitten: laat het me even weten en ik zet ze op mijn testlijstje.

Geef een reactie

